BLASt heeft een vrijwillig bestuur, dat betekent dat er geen honorarium staat op bestuurlijke werkzaamheden. BLASt haalt haar inkomsten uit subsidies van de gemeente Breda en lokale organisaties en investeert deze direct in uitingen zoals lezingen, exposities, excursies en workshops. Bent u enthousiast over onze activiteiten? Dan kunt u ons financieel ondersteunen door vriend of partner te worden van BLASt. Als dank ontvangt u bij aanmelding de meest recente kaartenset met fietsroutes van de Dag van de Architectuur en een aantal voordelen bij evenementen van BLASt.

Vriend van BLASt | Bijdrage € 25 per jaar

• persoonlijke uitnodiging voor alle BLASt-activiteiten
  • gratis consumpties bij alle BLASt-activiteiten
  • gereduceerd tarief van 50 procent voor bijzondere BLASt-activiteiten waarvoor een toegangsprijs berekend wordt.

Partner van BLASt | Bijdrage € 250 per jaar

• vermelding met bedrijfsnaam op stichtingblast.nl onder “Vrienden en partners” (ca. 2500 unieke bezoekers per jaar)
  • vermelding met bedrijfsnaam in het inhoudelijk jaarverslag van BLASt
  • uitnodiging voor alle BLASt activiteiten
  • speciale mogelijkheid tot voorinschrijving bij populaire BLASt activiteiten
  • gereduceerd tarief van 50% voor bijzondere BLASt activiteiten waarvoor een toegangsprijs berekend wordt.
  • gratis consumpties bij alle BLASt-activiteiten
  • gratis deelname tot 5 personen voor bijzondere BLASt-activiteiten waarvoor een toegangsprijs berekend wordt.

Hoofdpartner van BLASt | Bijdrage € 500 per jaar

• vermelding met bedrijfsnaam en logo op stichtingblast.nl onder “Vrienden en sponsors’’ (ca. 2.500 unieke bezoekers per jaar)
  • vermelding tijdens BLASt-activiteiten (mede mogelijk gemaakt door…) met bedrijfsnaam en logo
  • vermelding met bedrijfsnaam en logo in het inhoudelijk jaarverslag van BLASt